reklama

Odkaz pre Teba...

...ktorý si mi zlomil srdce, ale vďaka ktorému som spoznala, čo je to skutočne mať rád, čo je to ľúbiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Je to už takmer rok, čo som Ťa po prvý krát uvidela a neverila by som ako mi za jeden rok zmeníš život. Dovtedy som nevedela, čo je to žiť len pre jednu osobu, túžiť po každej chvíľke strávenej s ňou a obetovať pre to všetko. Keď som Ťa začala častejšie stretávať a lepšie spoznávať, zapáčil si sa mi. Mal si v sebe niečo, čo pred Tebou ešte nikto. Dokonale si mi poplietol hlavu. Nevedela som si to vysvetliť.Dovtedy som bola neuveriteľne povrchný človek, ktorému išlo skor o to, ako človek vyzerá. O viac som sa príliš nestarala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ty si mi ale otvoril oči a umožnil vidieť. Sposobil si, že som sa zmenila. Zmenila svoj pohľad na svet, na ľudí a všetko okolo. Len s Tebou som objavila nový svet, iný pohľad na život a len vďaka Tebe som našla lásku - to najlepšie čo ma kedy stretlo.

Dnes je to už týždeň. Týždeň bez úsmevu, týždeň bez chuti žiť, týždeň bez Teba. Chýbaš mi. Hovorí sa, že človek si uvedomí čo mal, až keď to stratí. Je to pravda. Teraz si ešte viac uvedomujem, ako si mi ovplyvnil život a akým nádherným si ho spravil. Ďakujem. 

alex ladecká

alex ladecká

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu